www.beskydy.cz - Sport - Moravskoslezské (centrální) Beskydy - Běžecké tratě - Bílá - BĚŽECKÉ TRATĚ - BÍLÁ - STARÉ HAMRY

BĚŽECKÉ TRATĚ - BÍLÁ - STARÉ HAMRY

Informace garantovaná majitelem/správcem
Místo:Bílá
Telefon:+420 558 690 163
Email:areal(zavináč)skibila(tečka)cz
WWW:https://www.skibila.cz/zima/bezecke-trate/
GPS:49°26'36,401"N, 18°27'29,573"E
Odpovědná osoba:SKI Bílá služby s.r.o.
Pro detail klikni (ortofotomapa)

Běžecké trasy procházejí po hřebenech nad obcemi Bílá a Staré Hamry.

... Aktuální informace o úpravě ...

MAPY A UPRAVENOST BĚŽECKÝCH TRAS

Barva označuje čas, kdy byl úsek stopy strojově upraven.
ZELENÁ: v posledních 24 hod. | ŽLUTÁ: před jedním dnem | ČERVENÁ: před 2-3 dny | MODRÁ: před 4 dny a později.
Zdroj: www.bilestopy.cz

POPIS TRATÍ

• 7A Červený okruh: Bílá - Staré Hamry - Bílá
    Trasa vede z parkoviště u hotelu Pokrok na Bílé kolem osady Žarovjanka, k usedlosti u Remešů. Po přechodu silnice pak kolem bývalého JZD nahoru přes Klučiny k hotelu Charbulák. Dále pak po hřebeni, k chatě Švarná Hanka a na Bílý Kříž, na Konečnou a po hřebeni do Sedla pod Bobkem a pak sjezdem zpět do Bílé na parkoviště. V opačném směru může být trasa snadnější, protože lze využít lyžařský vlek „A“ pro překonání výškového rozdílu z parkoviště do Sedla pod Bobkem.

• 7B Modrý okruh: Bílá - Mezivodí - Bílá
    Trasa vede z parkoviště na Bílé, kolem osady Žarovjanka do sedla pod Javořinou. Pro usnadnění výstupu lze využít do sedla pod Javořinou lyžařského vleku „D“. Dále pak po úbočí kopce Javořina k osadě Javořina a přes Kozí Hřbety, kde je trasa zokruhována s možností vrácení se po stejné trase zpět na Bílou. Z Kozích Hřbetů trasa pokračuje dále po úbočí kopce Rožnovský vrch k rekreačnímu středisku Ondrášův Dvůr na Mezivodí. Z Mezivodí se trasa vrací po opačné straně údolí, podél Salajského potoka a dále pak úbočím kopce Kyčera a Klín k údolí Smradlavé, Zámečku a zpět na parkoviště na Bílé.

• 7C Zelený okruh: Bílá - Samčanka - Kozí hřbety - Bílá
    Trasa začíná v Bílé za hotelem Pokrok a vede kolem Žarovjanky souběžně s modrým okruhem až na rozcestí za jižní sjezdovkou, zde odbočuje vpravo směr "garáže" po lesní cestě. U "garáží "opouští cestu a uhýbá do lesa, kde se napojuje na letní chodník " Obrázková cesta", a opět se vrací na tuto lesní cestu po cca 1,5 km. Následuje sjezd k potoku Červík a tady máme možnost odbočit vpravo na osadu Samčanka (parking, občerstvení, autobus), nebo vlevo pokračovat po stopě směr hřeben Kozích hřbetů, nejprve mírným stoupaním po lesní cestě se závěrečným příkrejším stoupaním. Po vystoupání se napojíme opět na modrý okruh a máme zde dvě možnosti. Pokračovat po modrém okruhu na Mezivodí, nebo se po modrém okruhu vrátit přes Javořinu do Bílé.
  • 7D Žlutý okruh: Bílá - Bobek - Bumbálka - Salajka - Bílá
  • 7E Okruh kolem Bílé

ÚPRAVA

Trasy se upravují vozidlem na úpravu běžeckých stop a šířce 3,5 m. Úpravy provádí SKI Bílá v úterý a pátek nebo při napadnutí cca 20 cm nového sněhu.

SLUŽBY

• V areálu SKI Bílá jsou 3 bufety, teplá jídla jsou k dostání v restauraci Bauer. Ve všední dny a sobotu je otevřen obchod s potravinami v těsné blízkosti areálu.
  • Servis je v areálu.
  • Půjčovna v areálu, běžecká výzbroj (komplet 150 Kč/den, 100 Kč/půl dne, 90 Kč/hodina) k půjčovnému je vybírána záloha ve výši 500 Kč/komplet; pozn. běžecká výzbroj - omezený počet; na objednávku možno zajistit větší počet lyžařské výzbroje všeho druhu.
  • Škola běžeckého lyžování.
  • Sociální zařízení.

DOSTUPNOST

• Obě trasy začínají z parkoviště u hotelu Pokrok na Bílé.
  • Parkoviště s kapacitou 650 aut na Bílé u hotelu Bauer. Další nástupy jsou možné na parkovišti Gruň, Bílý kříž, Staré Hamry Samčanka.
  • Na Bílou jezdí SKIBUS na trase Ostrava-Frýdek-Místek-Ostravice-Bílá-Rožnov p. R.

ZDROJ INFORMACÍ: Ski Bílá služby s.r.o.

O projektu | Kontakty | Ceník reklamy | Zákaznická zona | Ochrana osobních údajů | Soubory Cookies | Doporučujeme
Průvodce Českem - InfoČesko.cz | InfoJeseníky.cz | inPhoto počasí

Doporučujeme: Lyžování Beskydy, Javorníky, Hostýnské vrchy | Ubytování Frenštátsko | Ubytování Valašsko - Javorníky - Vsetínské vrchy | Ubytování Slezské Beskydy | Ubytování Frýdecko-Místecko | Ubytování Hostýnské vrchy | Last Minute Beskydy | Chalupy Beskydy | Beskydy bez bariér | Koupání v Beskydech | Horská služba Beskydy

Copyright (C) 1998-2024 its Beskydy, s.r.o., Všechna práva vyhrazena. Používá Gate.NET v3.16b